Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 24 listopada 2024 01:09

Zakończył się I etap rekrutacji do szkół podstawowych

Na początku marca ruszyła rekrutacja i zapisy do przedszkoli oraz szkół podstawowych na rok szkolny 2024/2025. Przedstawiamy kluczowe informacje wraz z terminami dla zainteresowanych rodziców.
  • Źródło: Miasto st. Warszawa

W tym artykule przeczytasz między innymi o:

  • zakończonej rekrutacji do szkół podstawowych
  • terminach opublikowanych przez miasto st. Warszawy
  • publikacji list i postępowaniu uzupełniającym

Zakończył się I etap rekrutacji do szkół podstawowych w m.st. Warszawy. Poniżej dalsze etapy dla zainteresowanych.

  • 25 kwietnia, godz. 13.00

Publikacja list zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.

  • Od 25 kwietnia, od godz. 13.00 do 8 maja, do godz. 10.00

Rodzice potwierdzają wolę zapisu dziecka w szkole, do której zostało zakwalifikowane.

  • 9 maja, godz. 13.00

Publikacja list przyjętych i nieprzyjętych.

Procedura odwoławcza

  • Od 9 maja do 24 maja

Rodzice mogą wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o uzasadnienie odmowy przyjęcia. Mają na to 3 dni od dnia opublikowania list przyjętych i nieprzyjętych. Rodzice mogą odwołać się do dyrektora szkoły od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej. Mają na to 3 dni od dnia otrzymania uzasadnienia odmowy przyjęcia.

Postępowanie uzupełniające do klas I w szkołach podstawowych

  • 12 czerwca, godz. 16.00

Publikacja w systemie rekrutacyjnym wykazu wolnych miejsc.

  • Od 12 czerwca, od godz. 16.00 do 18 czerwca, do godz. 15.00

Rodzice składają w szkole pierwszego wyboru wniosek lub zgłoszenie. Dołączają do niego dokumenty, które potwierdzają spełnianie kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

Wszystkie te dokumenty można złożyć:

podpisane profilem zaufanym przez elektroniczny system rekrutacji lub wersję papierową bezpośrednio w szkole.

Jeśli dziecko ma orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wydane ze względu na niepełnosprawność – rodzic składa jego kopię w każdej szkole, którą wskazał na liście preferencji i wybrał w niej oddziały integracyjne. Kopię rodzic poświadcza za zgodność z oryginałem.

  • Od 12 czerwca, godz. 16.00 do 13 czerwca

Rodzice rejestrują w systemie i składają wniosek o przyjęcie do klasy I sportowej.

  • Od 12 czerwca, godz. 16.00 do 17 czerwca, do godz. 20.00

Rodzice wypełniają i zapisują wniosek lub zgłoszenie w systemie. Po zakończeniu etapu rejestracji nie będzie możliwa edycja wniosku.

  • Od 14 czerwca do 16 czerwca

Próba sprawności fizycznej dla dzieci, które ubiegają się o przyjęcie do oddziałów sportowych.

  • 17 czerwca, godz. 10.00

Informacja o wynikach próby sprawności fizycznej – kto ją zaliczył.

  • 26 czerwca godz. 13.00

Publikacja list zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.

  • Od 26 czerwca od godz. 13.00 do 1 lipca do godz. 10.00

Rodzice składają potwierdzenia woli zapisu dziecka w szkole, do której zostało zakwalifikowane.

  • 2 lipca godz. 13.00

Publikacja list przyjętych i nieprzyjętych.

  • Od 2 lipca

Procedura odwoławcza.

  • 30 sierpnia

Publikacja w systemie rekrutacyjnym wykazu wolnych miejsc.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

PRZECZYTAJ