W dniu konkursu, tj. 6 grudnia, prosimy o odwiedzenie strony internetowej biletobranie.wtp.waw.pl i wpisanie 11-cyfrowego numeru karty, adresu e-mail oraz danych osobowych. W zgłoszeniu należy również podać rodzaj nośnika, na którym zapisany jest bilet, tj. Warszawska Karta Miejska, inna karta akceptowana przez ZTM lub aplikacja mobiWAWA. Formularz konkursowy będzie dostępny w czterech różnych przedziałach czasowych: 9.00-10.00, 12.00-13.00, 15.00-16.00 i 18.00-19.00.
Co do nagród, uczestnicy konkursu mają szansę wygrania biletów 30-dniowych normalnych lub ulgowych, obowiązujących w pierwszej, drugiej lub pierwszej i drugiej strefie, w zależności od typu biletu zgłoszonego podczas rejestracji. Łącznie zostanie przyznanych 100 nagród – po 25 pierwszych z każdego przedziału czasowego. Nagrody można będzie odebrać w dowolnym Punkcie Obsługi Pasażerów w godzinach otwarcia.
Numer zwycięskiej karty będzie dostępny do sprawdzenia nie później niż w ciągu trzech dni roboczych od zakończenia konkursu na stronie https://biletobranie.wtp.waw.pl/check. Informacje o zwycięzcach zostaną również opublikowane na stronie internetowej WTP oraz w mediach społecznościowych. Zwycięzcy otrzymają powiadomienia mailowe i będą mieli 200 dni na odbiór swojej nagrody.
Napisz komentarz
Komentarze