Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 3 grudnia 2024 17:48

Czym zajmuje się PRowiec? Rozmawiamy ze specjalistą od Public Relations – Łukaszem Zającem

Łukasz Zając to ekspert w dziedzinie Public Relations, działający w branży od kilkunastu lat. W naszym podcaście opowiada o swoim autorskim projekcie „komunikacji holistycznej”, napisanej przez siebie książce i wyjaśnia, jak działa wciąż rozwijająca się branża PR.
Czym zajmuje się PRowiec? Rozmawiamy ze specjalistą od Public Relations – Łukaszem Zającem

Źródło: archiwum własne Łukasza Zająca

„Jako ekspert od PR-u pomagam osobom albo organizacjom, żeby zaistniały w sferze medialnej. Chodzi o zaistnienie w najlepszej formie, jaką mogą mieć, bo to dla każdej firmy będzie wyglądało trochę inaczej” – mówi Łukasz Zając w naszym podcaście. Zapraszamy do odsłuchania rozmowy z ekspertem w dziedzinie Public Relations.

Komunikacja holistyczna

Łukasz Zając prowadzi swój autorski program „komunikacji holistycznej”. Temat rozszerzył w naszej rozmowie – „Komunikacja holistyczna to mój autorski projekt, gdzie poznając jakąś osobę staram się przede wszystkim poznać jej komunikacyjne DNA. Chodzi o poznanie sposobu, w jaki dana osoba komunikuje się w życiu prywatnym i publicznym. Dzięki temu mogę dopasować do niej różne narzędzia PR-owe, psychologiczne, czy socjologiczne, aby ta osoba była lepiej postrzegana i osiągała cele biznesowe”.

„Współpracuję z członkami zarządu, dyrektorami - osobami, które mi ufają. Robię cykl szkoleń, gdzie pokazuję, jakie mają atuty, ewentualnie co trzeba podciągnąć. Jestem takim aniołem stróżem, który pomaga im występować w mediach, przygotować przemowę, tezy komunikacyjne. To praca, która trwa co najmniej rok” – kontynuuje Łukasz Zając w naszym podcaście. Posłuchajcie całej rozmowy, aby dowiedzieć się więcej o komunikacji holistycznej.

Po co jest PR? – Rozmawiamy o książce, która wyjaśnia PR od strony klienta

W 2018 roku Łukasz Zając wydał książkę „Po co jest PR?”. W podcaście nasz rozmówca przedstawił krótko swoją publikację - „Książka jest dla osób, które rozpoczynają przygodę z PR-em i zastanawiają się, co konkretnie trzeba zrobić, z kim to zrobić, ile to kosztuje i co trzeba przygotować. Starałem się to wytłumaczyć. Postawiłem się w butach klienta i pokazałem, jak wybrać agencję, na co zwrócić uwagę, co ile kosztuje itp.”

„Wydaje mi się, że w Polsce jeszcze trochę rzeczy związanych z komunikacją trzeba tłumaczyć, ale w sposób prosty, nie akademicki. Jak masz jakiś pomysł, to trzeba pamiętać, że tzw. komponent komunikacyjny to co najmniej 25% sukcesu. Niektórzy powiedzieliby, że nawet połowa sukcesu” – podsumowuje Łukasz Zając.

Słuchając naszej rozmowy dowiecie się, jak działa branża PR, czym konkretnie zajmuje się Łukasz Zając i dlaczego Warszawa jest największym ośrodkiem agencji PR-owych w Polsce.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze